reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

reklama

VŠEOBECNE

Francúzi, Švajčiari a Nemci majú väčšie ****

Marián Pavel

Francúzi, Švajčiari a Nemci majú väčšie ****

Nedávno som absolvoval pekných 3000 km po cestách v Európe. Za pol dňa a pol noci som prešiel Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko a skončil som vo Francúzsku. Ako to už býva, človek sa na diaľnici počas dlhej cesty nudí a tak som si monotónnu cestu skracoval tým, že som sledoval, ako šoférujú miestni.

  • 20. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 619x
  • 18
Hnilým bratislavským dopravákom

Marián Pavel

Hnilým bratislavským dopravákom

Otvorený list bratislavským dopravným policajtom: chlapi, to ste takí slepí, alebo takí hnilí?

  • 19. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 004x
  • 149
Trubka vo Ferrari

Marián Pavel

Trubka vo Ferrari

Včera podvečer, preplnený obchvat. V spätnom vidím v diaľke auto, ktoré zúrivo bliká a kľučkuje. Po chvíli sa agresívnou jazdou prepracuje za mňa.

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 349x
  • 17
Vyššie pokuty za priestupky: Kto zastaví túto kardinálnu volovinu?

Marián Pavel

Vyššie pokuty za priestupky: Kto zastaví túto kardinálnu volovinu?

Návrh pripravovaného zákona o cestnej premávke, o ktorom dnes informovali médiá je kardinálna volovina. Polícia si ním opäť len zjednodušuje prácu na úkor bezpečnosti na cestách a populisticky ním zalepuje hubu krikľúňom, ktorí si myslia, že vyššie pokuty vystrašia pirátov na cestách.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 335x
  • 79
Tak dnes ma to lízlo o jedno auto

Marián Pavel

Tak dnes ma to lízlo o jedno auto

Ráno som si zase užil. Okrem na hlavu padnutých šoférov, ktorí na Zlatých pieskoch očumovali kúsky skla po havárii v ľavom pruhu diaľnice a kolóna sa ťahala až po Triblavinu ma doslova lízla šupa zozadu.

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 306x
  • 9
reklama
Sú prokurátori psychicky vyšinutí jedinci?

Marián Pavel

Sú prokurátori psychicky vyšinutí jedinci?

Všetko začalo večer v jeden nepríjemný zimný deň. Roztrasený hlas v telefóne mi oznámil strašnú správu – pri dopravnej nehode zrazil môj blízky človeka. Nechcem rozoberať podrobnosti, pre každého slušného človeka je takáto udalosť mimoriadne bolestivou traumou. V našom prípade netrpel len blízky, ale celá rodina.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 039x
  • 32
Hladní redaktori TASR: Harry Potter a dary mora

Marián Pavel

Hladní redaktori TASR: Harry Potter a dary mora

Večne sa opakujúce chyby v agentúrnom spravodajstve TASR ma väčšinou vytáčajú, no dnes som sa na TASR schuti zasmial.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 11
NBÚ: Tí ľudia nemajú všetkých päť pohromade

Marián Pavel

NBÚ: Tí ľudia nemajú všetkých päť pohromade

Zdá sa, že aj po roku a pol po kauze, ktorú som otvoril v denníku SME pracujú v Národnom bezpečnostnom úrade tí istí ľudia, ktorí tam už dávno nemajú čo robiť.

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 699x
  • 11
Neverte DigiTV: na sľúbené čakáte viac ako päť mesiacov

Marián Pavel

Neverte DigiTV: na sľúbené čakáte viac ako päť mesiacov

V lete si DigiTV, lacná digitálna televízia, zaplatila v médiách kampaň na dual box. Je to zariadenie, ktoré odstraňuje najsilnejší handycap príjmu signálu cez satelit – a to, že nahrávať možno len ten program, ktorý aktuálne sledujete.

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 913x
  • 19
Mečiar je hulvát a nie otec vlasti

Marián Pavel

Mečiar je hulvát a nie otec vlasti

Otec vlasti je osoba, ktorú si celý národ váži a úcta k nemu prechádza z generácie na generáciu. Je to niekto, kto si post otca vlasti zaslúži svojimi činmi a väčšinou o to nijako neusiluje.

  • 31. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 514x
  • 28
reklama
Chcete si v Orange kúpiť mobil? Nemá!

Marián Pavel

Chcete si v Orange kúpiť mobil? Nemá!

Bombastickými vianočnými kampaňami vymasírovaných zákazníkov aj tento rok v predajniach Orange čaká sklamanie – najväčší mobilný operátor nemá na sklade mobilné telefóny. Pritom vlani sa zdalo, že sa operátor s logistickými problémami konečne dokázal vysporiadať a nedostatok telefónov zákazníci zaznamenali len lokálne a krátkodobo.

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 436x
  • 24
Prvá tohtoročná reklama, na ktorej som sa smial

Marián Pavel

Prvá tohtoročná reklama, na ktorej som sa smial

V nekonečne dlhých reklamných blokoch slovenských televízií som sa tento rok zasmial na prvej reklame.

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 421x
  • 85
Mýty o jazde v ľavom pruhu

Marián Pavel

Mýty o jazde v ľavom pruhu

Milí šoféri a šoférky. Dnes si preberieme jazdu v ľavom pruhu na diaľnici a v meste.

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 384x
  • 78
O motoristoch, ktorí svietia všetkým, čo len ide zapnúť

Marián Pavel

O motoristoch, ktorí svietia všetkým, čo len ide zapnúť

Opäť je tu jeseň. Denné šero, skorá tma, nekonečné mrholenie, hustý dážď a šoféri, ktorí buď nesvietia vôbec, alebo svietia všetkými žiarovkami v aute.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 437x
  • 40
Rekonštruovali by si takto úradníci z magistrátu aj svoje byty?

Marián Pavel

Rekonštruovali by si takto úradníci z magistrátu aj svoje byty?

Denne jazdím po Prístavnej ulici, ktorú nekonečne dlho rekonštruujú. Najprv nekonečne dlho váhali s jej rozšírením na štyri pruhy. Dokonca tak dlho, že dvojprúdová Prístavná nedokázala napájať nový most Apollo a ten dodnes zíva prázdnotou.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 748x
  • 3
reklama
Spoločenská zodpovednosť T-Comu

Marián Pavel

Spoločenská zodpovednosť T-Comu

Napriek tomu, že mnoho kľúčových firiem, ktoré na Slovensku pôsobia presadzujú svoju globálnu stratégiu, nič im nebráni rešpektovať zvyklosti krajiny. Nerozumiem preto T-Comu, ktorý, zjavne podceňujúc vplyv svojich reklamných kampaní prispieva k debilizácii slovenského diváka.

  • 23. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 045x
  • 9
Brunetke v Citroene C3

Marián Pavel

Brunetke v Citroene C3

V piatkovej špičke som ťa míňal v pripájacom pruhu na Prístavnom moste. V našom smere bola kolóna áut. V protismere ešte väčšia, na našej úrovni tam stáli dve nabúrané autá a za nimi policajný Mercedes so zapnutými majákmi.

  • 30. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 477x
  • 26
Ako sa všetci tešíme z nových majáčikov

Marián Pavel

Ako sa všetci tešíme z nových majáčikov

Keď po rozdelení ČSFR prišla slovenská polícia s geniálnym nápadom vymeniť všetky modré majáky za červené, tušil som katastrofu. Ak sa nemýlim, viac ako desať rokov sme na cestách hádali, či to pred nami v diaľke svietia brzdové svetlá iných áut, alebo stojí policajné auto so zapnutými majákmi.

  • 12. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 833x
  • 16
Sedem z desiatich Slovákov je zmagorených

Marián Pavel

Sedem z desiatich Slovákov je zmagorených

Šľak ma ide trafiť z hlúposti, ktorá sa rozlieza medzi nás ako rakovina. Šľak ma ide trafiť zo správy, že sedem Slovákov z desiatich sa obáva terorizmu. Desať z desiatich Slovákov sa pritom s terorizmom nikdy nestretlo, nestretli sa s ním ani ich rodičia a možno ani ich dedovia, ak nehodnotíme II. svetovú vojnu.

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 377x
  • 34
Ennio Morricone, moja láska

Marián Pavel

Ennio Morricone, moja láska

Žiaden iný hudobný skladateľ nedokáže vyjadriť hudbou moje vnútorné pocity, len Ennio Morricone. A Ennio Morricone zďaleka nie je len autor smutnej harmoniky.

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 619x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu