reklama

Tak dnes ma to lízlo o jedno auto

Ráno som si zase užil. Okrem na hlavu padnutých šoférov, ktorí na Zlatých pieskoch očumovali kúsky skla po havárii v ľavom pruhu diaľnice a kolóna sa ťahala až po Triblavinu ma doslova lízla šupa zozadu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keď sa zvedavé opice konečne vynadívali na rozbité sklo, kolóna sa slušne rozbehla a zastavila sa na obvyklom mieste – pred odbočkou na Podunajské Biskupice. Vidiac koniec kolóny som pozvoľna začal brzdiť a kontroloval som si v spätnom situáciu za sebou, aby som nedostal šupu zozadu. Auto za mnou už také šťastie nemalo – napriek tomu, že pozvoľna dobrzďovalo spoločne so mnou, ozval sa rev pneumatík trhajúcich asfalt a riadna rana. Čo robil idiot za volantom zeleného renaultu si môžete domyslieť sami.

Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu