reklama

Prvá tohtoročná reklama, na ktorej som sa smial

V nekonečne dlhých reklamných blokoch slovenských televízií som sa tento rok zasmial na prvej reklame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (85)

Kooperatíva by si zaslúžila zlatú medailu za odvahu ponechať reklamnej agentúre voľnú ruku. Vtipná bola už staršia reklama s valcom, ktorý sa nezadržateľne valí na policajné auto. Nadväzujúca reklama s kečupom na tvári šoféra, do ktorého nabúrala nepozorná žena sa stala predmetom mnohých diskusií a tuším získala aj nejaké ocenenia.

No najvtipnejšia z tejto trojice je reklama so spiacimi šoférmi kamióna. Pointa, výber hercov, hudba, to všetko do seba zapadá ako z učebnice. Dlho som sa tak nezasmial na žiadnej reklame.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo finále však Kooperatívu nepoteším – ani táto reklama ma neprimäla zmeniť poisťovňu. Ale mám vás v merku, keď by som náhodou meniť chcel!

P.S. Pesničku Bella ciao spieva Rita Parvone. V origináli ju naspieval Yves Montand.

Marián Pavel

Marián Pavel

Bloger 
  • Počet článkov:  71
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý redaktor denníka SME, teraz u konkurencie. A otec jedného úžasného dieťaťa. Zoznam autorových rubrík:  VŠEOBECNE

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu